Think? Think!2008. 4. 5. 22:42
사용자 삽입 이미지















Nina - someday

Someday you're gonna realize

언젠가 알게 될거예요

One day you'll see this though my eyes

 어느날 내 눈이 하는 말을 알게 될거예요
By then I won't even be there
내가 이젠 더이상 없을거란걸
I'll be happy somewhere
내가 어디선가 행복할거란걸
Even if I cared
내가 그댈 사랑했지만

I know you don't really see my worth
그대가 내 가치를 모르는 걸 알고 있어요
You think you're the last guy on earth
그댄 그대가 내 세상에서 마지막 남자라 생각하겠죠
Well I've got news for you
그대에게 하나 알려줄게요
I know I'm not that strong
난 그렇게 강하지 않지만
But it won't take long
얼마 안갈거예요
Won't take long
얼마 안갈거예요

Someday someone's gonna love me
언젠가, 누군가는 날 사랑할거예요
The way I wanted you to need me
내가 그대에게 바랬던 사랑만큼
Someday someone's gonna take your place
내가 그대에게 바랬던 사랑만큼
One day I'll forget about you
어느날, 난 그댈 잊을거예요
You'll See, I Won't even miss you
그대가 그립지도 않겠죠
Someday someday
언젠가 언젠가

Right now I know you can tell
지금은 그대가 말할 수 있겠죠
I'm down and I'm not doing well
내가 슬프고 아무것도 할 수 없다는 걸
But one day these tears they will all run dry
 하지만 어느날 눈물이 다 말라버리면
I won't have to cry, sweet goodbye
난 눈물 흘릴 일 없겠죠, 이젠 안녕

Posted by Mocker