Think? Think!2008. 2. 19. 20:34

사용자 삽입 이미지






















NINA - Foolish Heart

I need a love that grows
I don't want it unless I know
But with each passin hour
Someone, somehow
Will be there, ready to share
나는 깊어가는 사랑을 원했어요
그런줄 알았다면 난 사랑하지 않았을거예요
하지만 시간이 갈수록,
어떤 사람, 어떤 방식으로든
그자리에서 사랑을 나눌 수 있겠죠

I need a love that's strong
I'm so tired of being alone
But will my lonely heart
Play the part
Of the fool again, before I begin
난 강한 사랑을 원했어요
혼자 있기엔 이젠 너무 지쳤어요
하지만 내 외로운 가슴이
사랑을 시작하기도 전에
바보같은 행동을 할까 겁이 나요

Foolish heart, hear me calling
Stop before you start falling
Foolish heart, heed my warning
You've been wrong before
Don't be wrong anymore
바보같은 마음, 내가 부르는게 들리나요
마음이 사랑에 빠지기 전에 멈춰요
바보같은 마음, 내 경고를 마음에 담아요
그대는 예전에 틀린적이 있잖아요
더이상 실수하지 말아요

I'm feelin that feelin again
I've been playin a game I can't win
Love's knockin on the door
Of my heart once more
Think I'll let him in
Before I begin
난 그 느낌을 다시 받았어요
나는 다시 게임을 시작하고, 이길 수 없어요
사랑은 내 가슴의 문을 다시한번 두드리고
닌 그를 내 마음속에 다시 담아둘 것 같아요

'Think? Think!' 카테고리의 다른 글

현재 바탕화면 공개~!!  (13) 2008.02.27
새 정부 인사  (2) 2008.02.27
Nina - Love moves in mysterious ways  (0) 2008.02.19
국내 힙합 가수들의 병역 실태~  (16) 2008.01.22
새로 구입하게 될 컴퓨터 견적  (10) 2007.12.14
Posted by Mocker